Congratulations kaart + video


Vandaag wil ik jullie een felicitatie kaart laten zien met veel laagjes

Today I want to show you  a congratulations card with lots of layers


Ik heb dubbele kaart als basis daarop iets kleiner een vierkant
Dit heb ik gestempeld en met een sjabloon een patroon aangebracht met inkt 

I have a double card as a base and a slightly smaller square on top
I stamped and made a pattern with with a stencil


 De labels heb ik ook gestempeld

I also stamped the tags



Ik heb verschillende figuren gestanst

I some cut different parts to embellish


Ik heb ook nog een bloem en strik gemaakt

I also made a flower and a bow


En dan is het een kwestie van stapelen:-)

And then it's a matter of stacking:-)


Voor extra hoogte verschil kun je foamtape gebruiken, geeft een leuk speels effect

For extra difference in height you can use foam tape, it gives a fun playful effect




En ik heb een korte video voor jullie gemaakt, hier is de Nederlandse versie
Veel knutselplezier!




And I made a video for you, here is the English version
Happy Crafting!




Gerry van der Velden


gebruikte producten:
301922 Original heide
301909 Original aubergine
301930 Original hagelwit 
301944 Original muisgrijs

Geen opmerkingen