Happy Anniversary


Tandaag heb ik een kaart voor een huwelijksjubileum met een zelfbedachte techniek voor de achtergrond, heel mooi en natuurlijk heel eenvoudig:-)

Today I have a card for a wedding anniversary with a self invented technique for the background, very pretty and of course super simple:-)


Ik begin met een stuk cardstock en plak daarop dubbelzijdig klevend folie

I start with a piece of cardstock with double sided sticky film


Daarop komt het stencil, dan heb ik als eerste een laagje flock poeder aangebracht
Het overtollige poeder heb ik eraf geschud en het stencil er voorzichtig afgehaald

A stencil on top, then a layer of flock powder, shake of the excess and peel off the stencil carefully


Daarna schud je er Reflex Perlen op en druk die goed aan, schud het overtollig eraf
Zowel de Reflex Perlen als het flock Poeder schijnen wat door dus bij een andere kleur papier krijg je een ander effect

Then shake on Reflex Perlen and press, shake of excess
Both Reflex Perlen and flock powder are opaque, so the effect will be different with another colour paper


Ik heb een randje met harten ge-embost dit heb ik op een kaart geplakt en daarop het papier met Flock en Reflex Perlen

I embossed a heart border and taped it to the card, the flock and reflex perlen paper on top


Ik heb een aantal bloemen uit verschillende kleuren gestanst, gekleurd en gevormd en nog een sleutel

I cut a key and several flowers in different colours, coloured and shaped the flowers


Daarna heb ik alles op de kaart geplakt, met een stukje glansgaren eronder voor een speels effect

Then i gleud everything to the card, with some shiny thread for a playfull effect


De letters voor de tekst gestanst

Cut the letters for the sentiment


Happy crafting!

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 

Gebruikte producten:
301930 Original hagelwit
301920 Original violet
301937 Original sering
301922 Original heide

Geen opmerkingen