Happy holiday kaart


Vandaag heb ik een vakantiekaart voor jullie

Today I have a Holiday card for you


 De achtergrond is gemaakt met de Gelli Plate en inkers

I made the background with the Gelli Plate and inkers


De koffers zijn  gestanst, gekleurd met inkt en Inka Gold

I cut the suitcases and coloured them with ink and Inka Gold


In dezelfde kleuren die ik heb gebruikt voor de achtergrond, heb ik de gestanste postzegels gestempeld en de randjes gekleurd

In the same coliours I used for the background, I stamped the stamps and coloured the edges


Daarna heb ik alle onderdelen op de kaart geplakt

After that I glued the parts on the card


De koffers heb ik opgestapeld en opgeplakt met foamtape

I stacked the suitcases and taped them with foamtape



De tekst heb ik geprint op hagelwit papier in 2 lettertypes

I printed the text in 2 types fonts

Veel knutselplezier en een fijne vakantie!

Happy crafting and happy Holidays!
Gerry van der Velden 




Geen opmerkingen