25 jaar getrouwd


Vandaag heb ik een huwelijksjubileum kaart voor jullie, ik heb hem gemaakt voor een neef

Today I have a wedding anniversary card for you, I made it for a cousin


I dacht dat deze mooie oldtimer er wel bij zou passen

I thought this lovely oldtimer would be a perfect fit


Natuurlijk een zelfgemaakte bloem, van dessinpapier deze keer

Of course a handmade flower, out of patterened paper this time


De tekst heb ik op een stans figuur geprint, ik heb hier een video hoe je dat makkelijk kan doen

I printed the text on a die-cut, here I have a video on how you can do that easy


Ik heb de houten hartjes met dezelfde inkt gekleurd als de auto zo past het mooi bij elkaar

I colored the woodshapes with the same ink as the car so they fit nice together

Veel knutselplezier!

Have fun crafting!
Gerry van der Velden


Gebruikte producten / used products:
711833 - Wood Shapes - Little signs
450577 - LeCrea'Multi Die Cutting/Emb. - Multi die flower 008 blossom
451871 - Lea'bilitie Cutting/Emb. - Oldtimer
452724 - Lea'bilitie Cutting/Emb. - Corner Frame Vintage



Geen opmerkingen