New project and super cool giveaway, we have a winner!


Hallo lieve bloggers, vandaag heb een nieuwe kaart voor jullie en een super cool weggevertje

Hello dear bloggers, today I have a new card for you and a super cool giveaway


De kaart is met de Creative Expressions 3D haard stans

The card is with the Creative Expressions 3D fire place die


Er zitten super schattige details in deze stansset

There are some super cute details in this die set


En dan nu het weggevertje, jullie maken kans om deze super leuke stans set te winnen, hoe cool is dat:-) In de video leg ik alles uit, veel succes!


And then now the giveaway, you have a chance of winning this super fun die set, how cool is that:-) In the video I explain everything, good luck!



Gerry van der Velden

7 opmerkingen

  1. Het is echt een huiselijk warm kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel💕daar ben je weer😊 ik ga je er nog een keer bij zetten🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Gerry, Love you card, what a great gift to win, thank you for the chance, Cheers Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Im vind je kaart prachtig.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Michelle💕ik zet je er nog een keer bij, succes🍀

      Verwijderen
  5. En de winnaar is / And the winner is
    Charlotte Ehrukainen, gefeliciteerd! congrats!
    Suur me een berichtje om je prijs te claimen
    Send me a message to claim your prize

    BeantwoordenVerwijderen