Mixed media, scrapcards, 3D or....



Hier zijn ze de 3 sterren samen die ik in de afgelopen dagen heb laten zien, ik hoor graag welke jouw favoriet is, link, midden of rechts 💕
Ik ben bezig met het plannen van mijn projecten voor het nieuwe jaar voor het begin van het nieuwe jaar  and ik wil graag van jou horen wat je zou willen zien, wat vindt je van Mixed Media, wat vindt je van scrapkaarten of scrapbook layouts, misschien wil je wel meer kalenders zien of 3d projecten... 
Ik hoor het heel graag💕

Here are the 3 stars together that I showed you in the last couple of days, love to hear which one is your favourite, left, middle or right💕
I’m planning my projects for the beginning of next year and I love to hear what you like to see, how do you feel about Mixed Media, how do you feel about scrapcards or scrapbook layouts, maybe you like to see more calendars or 3D projects...
I love to hear from you💕

Gerry van der Velden

Geen opmerkingen