Happy Days kaart + video



Vandaag heb ik een zwarte kaart als ondergrond voor jullie met lekker veel glans van Inka gold



Ik heb een kaart ge-embost met 2 verschillende embossingfolders

I embossed a card with 2 different embossing folders



Met de dry brush techniek heb ik wat witte gesso aangebracht

Applied Gesso with the dry brush technique



Daarna heb ik er 3 kleuren Inka Gold opgewreven de details van het embossing patroon komen zo veel beter naar voren

Then I applied 3 colours Inka Gold to makle the details of the embossing folder pop



Ik heb bloemen gestanst uit organza en per 4 op elkaar en gevouwen

I cut flowers out of organza and layered 4 and then folded them



Ik heb bloemen gestanst uit wit cardstock

I cut flowers out of white cardstock


Daarna heb ik ze gekleurd met inkt, gevormd en in elkaar gezet

Then coloured them with ink, shaped and assembled




En ik heb een korte video gemaakt, hier is de Nederlandse versie
Veel knutselplezier!



And I made a short video, here is the English version
Have fun Crafting!




Gerry van der Velden 


Geen opmerkingen