Enjoy Summer


Vandaag heb ik voor jullie een kaart met de kolibrie stans uit de stain glass collection van Creative Expressions

Today I have a card with the Hummingbird die from the stain glass collection by Creative Expressions


Met wat extra laagjes heb ik de vleugels 3D gemaakt

With some extra layers I made the wings 3D


De Hibiscus die ook in de stans zit heb ik ook als losse bloem gebruikt uit de Finishing Touches collection

The Hibiscus which is also in the die I also used as seperate flowers from the Finishing Touches collection


Ik heb wat drupjes lijm aangebracht en glitter erover gestrooid om glitter dotjes te maken

I added drops of glue and sprinkled on some glitter to make glitter dots


En nog een leuke tekst als afwerking, morgen heb ik voor jullie de video

And a fun sentiment to finish the card, tomorrow I have the video for you

Veel knutselplezier!
Happy crafting!

Gerry van der Velden


Gebruikte producten / Used products:



Geen opmerkingen