Lollykaart "For You"


Vandaag wil ik een lolly kaart laten zien, want zeg nou zelf, is alles niet gewoon leuker op een stokje:-)


Ik heb violet cirkels gestanst en ge-embossed


Wat Gesso langs de randen


Ik heb een lollystokje bekleed met aubergine, en na het drogen ook wat Gesso langs de randen


Ik heb 4 repen gesneden steeds iets smaller en het aubergine ge-embost


Ik heb vlinders gestanst in aubergine en Heide, ik heb ze daarna op elkaar geplakt per kleur, zo worden ze steviger


Ik heb schattige kleine bloemetjes gestanst uit heide


De bloemetjes heb ik opgebold aan de achterkant, omdraaien en in het midden induwen


Ik heb een reep crêpe-papier geknipt en dubbelgevouwen, de dubbelgevouwen kant rek ik voorzichtig wat op


Langs de randen van de cirkel plak ik dubbelzijdig tape


Het crêpe-papier plooi ik erop


Dan kan het stokje erop geplakt worden en daarop de andere cirkel


De reep heb ik afgerond en plak ik op de cirkel (de cirkel eerst opplakken en dan afronden is makkelijker:-)


Op het lijfje van de vlinder plak ik micro kraaltjes, beetje Tacky glue, kraaltjes erop strooien en overtollig eraf schudden


Altijd leuk een beetje bling:-)


De vlinder kan nu opgeplakt worden


Ik heb nog een tekstcirkeltje gemaakt, een stempeltool is hiervoor handig


Dan kunnen alle bloemetjes en de tekstcirkel geplakt worden


Nog wat jewel brads voor extra bling


Bloemenhartjes met de Perlen Pen


Ik heb de lolly nog ingepakt in een zakje met wat crêpe en jute touw om het dicht te binden


Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, laat even een berichtje achter, dat is altijd superleuk om te lezen!

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 






Gebruikte products:

301909 Original aubergine 
301920 Original violet
301922 Original heide
301930 Original hagelwit
391264 Hobby Crepe lila
Sizzix cirkelstans & embossingfolder
Creative expressions vlinderstans
Jute touw
Plastic zakje
Perlen pen
Leane Creatief stempelset en bloemenstans
Micro kraaltjes
Lollystokje

Geen opmerkingen