Wishing you the best in your new nest kaart


Vandaag heb ik een verhuiskaart voor jullie en om bij het thema "mei-maand ei-maand" te blijven heb ik eieren en een titel die erbij past:-)


Ik heb 2 "eieren"gestanst uit de Spirella Ovals stans-set met dubbelzijdig klevend folie


Ik heb flock poeder aangebracht met een penseeltje op de eieren


Als extra decoratie heb ik reepjes papier geknipt en vellum          ge-embost met een border embossingfolder


Als basis heb ik een dubbele kaart en iets kleiner een stuk FabScraps papier met het midden eruit gesneden


Langs de binnenrand heb ik reepjes cardstock geplakt, buitenkant opgeruwd en gescheurd, achter de gescheurde delen komt het vellum


Het reepje papier heb ik op de eieren geplakt, nog een beetje jute touw erom voor een stoere touch


Ik heb Creative Expressions en Spirella bloemen gestanst, gevormd en in elkaar geplakt


In de grote bloemen heb ik als hart kraaltjes voor de kleine bloemen heb ik de perlen pen gebruikt


Er komt deze week nog een volledige video van deze kaart

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden 

Gebruikte producten:
453318 / 45.3318 - Lea'bilitie Spirella Cutting - Spirella ovals
359975 / 35.9975 - Border Embossing elements
46512 / CED1458 Creative Expressions Exquisite Poppy
FabScraps papier
Flock powder
Dubbelzijdig klevend folie

Geen opmerkingen