Sizzix Party favour bag


Wat is hij leuk, de Party Favour Babg van Sizzix. Ik heb hem in kerststijl gedecoreerd, maar de mogelijkheden zijn echt eindeloos, je zou er bijvoorbeeld een adventskalender mee kunnen maken. Ook leuk voor kinderen om te trakteren op school, als gastgeschenkje bij huwelijk of een babyshower, zo kan ik nog wel even doorgaan:-) maar dat doe ik niet, vlug naar het stappenplan...



Stans alle elementen 2 keer uit, stans in 1 van de klepjes meteen de gaatjes mee. Ik heb Papicolor papier gebruikt en de Marianne Design Victorian Christmas papier blok.



Plak de rechte delen in elkaar, de zijkanten en voor- en achterkant, dit gaat goed door de delen plat neer te leggen met de flapjes omhoog en ze tegen elkaar aan te schuiven.   










Maak in het klepje een strikje van jute touw van Kippers Hobby.





Plak het klepje over de rand, het kan op verschillende manieren, ik heb het aan de binnenkant geplakt, het zakje blijft zo openstaan.  



 Plak de onderkanten ook dicht.  



 Aan de achterkant heb ik het klepje geplakt zonder de gaatjes.



Ik heb het tasje vanboven opengelaten, zo is hij leuk om te vullen met wat vloeipapier en snoepjes bijvoorbeeld.  



 Als laatste heb ik het tasje afgewerkt met een tekststempel van Marianne Design.   

Heel veel knutselplezier!   
Gerry van der Velden 

Geen opmerkingen