Santa's sleigh kaart #2


Vandaag wil ik kaart #2 laten zien uit de serie Marianne Design designer van de maand.
Deze kerstman met slee en rendieren is zoooooo schattig:-) de kaart ontwierp zichzelf zo'n beetje, hij was zo leuk om te maken, genieten!


De basis is een kaart uit kraftpapier, met daarop een vel uit het Pretty Papers Eline's Silver Star papierblok en snow paper.
Het dessinpapier heb ik langs de randen geïnkt met Versacolor Lapislazuli en op de kaart geplakt.
Ik heb een cirkel van snow paper gemaakt en 2 randen gescheurd.




Van Papicolor papier heb ik met de Creatables Horizon forest bomen gestanst, de bomen heb ik op en onder de randen van snow paper geplakt.



Het geheel heb ik op de kaart geplakt.
Het bordje heb ik gestempeld met Versacolor en uitgeknipt en tussen de sneeuwrand geplakt.



Eline's Santa heb ik uit blauw Papicolor gestanst en uit kraftpapier en nog een keer uit zilver Papicolor papier. Het blauw papier en kraft heb ik recht op elkaar geplakt, en daarna op het zilver dat ik er iets onderuit heb laten steken.



De cirkel heb ik geïnkt en op de kaart geplakt, en daarna de kerstman met het rendier over de cirkel.



Als laatste heb ik de zijkanten geïnkt met Versafine Majestic blue.



Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Geen opmerkingen